1882677.jpg

Tältä näyttää asuntomme jo tässä vaiheessa, kun aikaa kämpän tyhjentämiseen on vielä kolme viikkoa.
Asiaa ei tietenkään yhtään helpota se, että koko talo pitäisi pakata kahteen matkalaukkuun. Onneksi minun mielestäni on ihanaa lahjoittaa vanhoja tavaroita ja heittää ylimääräistä roinaa roskiin... sekä POLTTAA papereita ja pahveja (kyllä, olen pyromaani). Tänään poltin viimeiset yliopistopaperini (grillissä). Ah miten terapeuttista puuhaa...!

Tänään saimme jopa aikaan tappelun ruokapöytämme kohtalosta. Ostajia olisi kolme, joista kaksi on Carloksen sukulaisia ja yksi minun kaverini. Ainoa, jolta saisin rahat käteen juuri nyt, on minun kamuni, mutta... perhe on perhe. On se niin rasittavaa. Suurin osa huonekaluistamme ja muista kamoista munittaakin täällä edelleen ilman uutta omistajaa "perhesyistä".... mutta, oli miten oli, minä jo haaveilen uusista huonekaluista Suomessa... kunnon pyykkikoneesta ja TISKIKONEESTA!  Ihanaa! Kohta se aika koittaa!