Aloitin tämän pitkän viikonlopun henkilökohtaisena protestina jo tänään, ja pidän siis neljä päivää vapaata (ainakin melkein, kai sitä vähän pitää jotain tutkimusta suorittaa), kun kerran sieltä eräältä taholta patistetiin 1ero de mayo:na töihin, jonka ansiona minulta meni koko vappupäivä pankkijonoissa ja ympäristöministeriöllä rouva Oliveriä metsästämässä. Katselin tänään koko aamun telkkaria. Sieltä tuli esim. elokuva nimeltä 10 items or less, jonka pääosissa olivat ihana Paz Vega ja Morgan Freeman. Itse elokuva oli vähän omalaatuinen, mutta ainakin se innoitti minua pääosien sankareiden mukaan listaamaan elämäni hyvät ja huonot 10 asiaa tai vähemmän. Tämä lista tulee nyt sitten elokuvan mukaan ilman tarkempaa harkintaa tai tärkeysjärjestystä:
Huonot:
- meluinen ja saasteinen kotikatu
- kissankakka
- ikilikaiset lattiat
- ajokortittomuus
- aamu-unisuus
- silmälasit
- säärikarvat
- sähkökatkot
- baseball
- laktoosi-intoleranssi
- ympärivuotinen lämmin ilma
- toimiva nettiyhteys
- 100 tv-kanavaa
- vuokra-asunto joka on omakotitalo
- opintotuki (vielä pari kuukautta)
- Body Shop (kuntosaliklubi)
- Suomen kansalaisuus
- Karibianmeri
- espanjankielisyys
Kommentit