362972712e5f02377eab7oi.jpgYhdeksän päivän lomailu sai aikaan monenlaisia "muistoja". Kuten lisäkiloja.

Minulla ei ole koskaan ollut pysyvää pömppömahaa. Ainahan sellainen syömisien jälkeen ilmestyy, mutta sitten aamuisin se kumpu on ainakin melkein aina kadonnut. Nyt ei.

Tietenkään en väitä että olisin lihottanut mahani parissa päivässä... tietenkin se on hieman pidemmän ajan tulos. Sitä liikuntaa kun ei ole tullut viime kuukausina harrastettua lähes ollenkaan... mutta vasta nyt kun on takana hotellireissut ja ravintoloissa istumiset, olen saanut todeta että se pallomaha on tosiasia. Kaikki housutkin kuristaa ja olo on muutenkin tosi turvonnut.

Enhän minä silti edelleenkään väitä olevani lihava, todellakaan, mutta omiin mittoihini verrattuna on hieman tullut sitä lällyä lisää.
Mutta urheilu-minä ei luovuta!
Nyt lenkille! Olen päättänyt valloittaa 7km pitkän Mirador Sur-puiston (-->) juoksemalla sen päästä päähän neljä kertaa viikossa. Ensin tietenkin hieman lyhennettyä reittiä kunnes taas kunto kohenee...
Katsotaan onnistunko. Reporttia luvassa viikon päästä.